Mübadele dönemini anlatan çok güzel bir roman. Bu konuyu ele alan pek çok roman var. Bu romanı onlardan bir adım öne çıkaran yazarın dili. O ladar güzel bir dille yazılmış ki olayları okumuyor sanki yaşıyormuş gibi hissediyor insan. Çok beğenerek okudum tavsiye ederim.