·120 syf.····Okunma: 15 Ekim 2022 18:58 Bunu söylemeye haddim olmadığını düşünüyorum ama ben kitabı hiç sevemedim. Belki okuduğum ruh hali, belki hikayenin içine girememek ama büyük hevesle aldığım kitap bende hayal kırıklığı oldu.
2 çocuğunu kaybeden ve eşi ile ciddi sorunlar yaşayan Dorothy yavaş yavaş sanrılar duymaya / görmeye başlar. Tam da bu dönemde karsısına denizden, farklı bir dünyadan bulunup getirilen ve üstünde deneyler yapılan bir yaratık çıkar. Aralarında belki de Dorothy’in boşluğundan kaynaklanan bir aşk başlar. Bu arada en yakın arkadası , arkadaşının kızı ve kocası üçgeninde entrikalarda birbirini izler. Sonu sürprizde sayılabilir ama sürekli bir yarım kalmışlık, olmamışlık ile devam eder öykü.
Hersey yarım , havada kalmış gibi geldi. Karakterler oturmamış, sizi alıp götüren bir öykü, kurgu yok. Arada yazar düşüncelerini yaratık üstünden gönderme yaparak vermek istemiş ama 2-3 durum dışında onlarda da havada kalmışlık hissi var.
Kitabı tekrar, daha kafam boşken bir kez daha okumak istiyorum. Hakkını verememiş olmak korkutuyor beni. Ama normal şartlarda sevemediği kitap oldu ....