Puan vermedi·464 syf.····Okunma: 14 Ekim 2022 00:28 Derviş ve Ölüm... Okuduğum kitaplar arasında en etkilendiğim kitaplardan biri oldu. Sebebini bilmediğim ve anlayamadiğım bir etki bıraktı bende. Üstelik daha ilk sayfalarda kapıldım bu hissiyata. Çok naif ama bir o kadar da hırçın bir kitap, hem sürükleyici hem de durağan. Alışılmışın dışında bir konusu var. Sadece konu üzerine ilerleyen bir kitap da değil zaten. İnsanların iç dünyaları, kendileriyle hesaplasmalari, çeliskileri; hayatı, kendilerini ve başkalarını sorgulama tarzları, hayatın anlamı ve anlamsızlıgı uzerine sohbetler, iç düşünmeler, insanın ruhiçi ile konuşması. Evet, sanırım en doğru kelime bu; "ruhiçi"
Ruhiçimizle doya doya konusabilecegimiz bir kitap.