·432 syf.····Okunma: 17 Ekim 2022 01:12 Saatlerdir bu kitabı dinliyordum ve bitirdim. Tek kelimeyle muazzamdı. Gülseren Hanım'ın hastaları hakkındaki analizleri o kadar yerindeydi ki okurken hayran kaldım.
Her hikayede , her karakterde kendimden bir şeyler bulmam da beni ayrıca etkiledi. Özellikle çok kısacık bir yerde geçmesine rağmen Mehmet karakteri beni derinden yaraladı. Ala karakteri ise zaten kitabın temelini oluşturuyordu. Dizide izlemesem kesinlikle çok daha fazla etkilenir şakır şakır ağlardım. Ancak hikayeyi genel anlamda bildiğimden gözlerim dolmakla yetindi. Hiçbir insan bunu yaşamamalı diye haykırdım içimden. Ala'yı kalbimin en derinlerine uğurladım. Onun da benim gibi hayattan öğrenecek ne çok şeyi var O zaman gelsin, hayat bildiği gibi gelsin. Bizim elbet verecek cevabımız var