Hay ağzın bal yesin Dosto'mm!
Karıkoca birbirini seviyorsa, aralarında neler geçtiğini hiç kimse , hiç kimse bilmemelidir.Aralarında nasıl bir kavga geçmiş olursa olsun, öz annelerinden bile hakemlik yapmasını istememelidirler.Kendi hakemleri kendileri olmalıdır.Tanrısal bir sırdır sevgi ve ne olmuş olursa olsun , yabancı gözlerden sakınılmalıdır.Bu daha kutsal daha güzel yapar sevgiyi.Birbirlerine daha çok saygı duyarlar, karşılıklı saygıda ise güzel çok şey vardır. Ayrıca arada bir de sevgi söz konusuysa , birbirlerini severek evlenmişlerse neden bitsin bu sevgi? Onu korumak gerekmez mi?
Sayfa 113 - Can Yayınları
Edebiyat
·1 alıntı·
98 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.