Puan vermedi·464 syf.····Okunma: 17 Ekim 2022 21:33 Kitap hakkında pek çok olumlu eleştiri okudum, ancak kitap çok abartılıyor. Kitap boyunca -başlangıçtan sonuna kadar- özellikle ensest ve cinsellik konusu beni cok rahatsız etti, midemde hastalikli bir hisle okudum.
Zulümler gizlenmeden sergileniyor: ensest, ahlaksızlık, bulaşıcı hastalıklar, hayat kadinlari, intihar...
Kitabi herkese tavsiye etmiyorum. Size tavsiyem gidin başka kitaplar okuyun.