Puan vermedi·464 syf.··
2022 48. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 17 Ekim 2022 21:33
Kitap hakkında pek çok olumlu eleştiri okudum, ancak kitap çok abartılıyor. Kitap boyunca -başlangıçtan sonuna kadar- özellikle ensest ve cinsellik konusu beni cok rahatsız etti, midemde hastalikli bir hisle okudum. Zulümler gizlenmeden sergileniyor: ensest, ahlaksızlık, bulaşıcı hastalıklar, hayat kadinlari, intihar... Kitabi herkese tavsiye etmiyorum. Size tavsiyem gidin başka kitaplar okuyun.
Edebiyat
Yüzyıllık YalnızlıkGabriel Garcia Marquez · Can Yayınları · 202546,5bin okunma
·
835 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Zoraki olarak okuduğum nadir kitaplardan biridir, hiçbir akıcılığı yok maalesef.