5/10
·256 syf.··
2022 24. kitabı
Maalesef bitirmek için okuduğum bir kitap oldu . Sebebiyse tür olarak durum hikayesi olması . Betimlemeler ilk başta güzel gelse de bir yerden sonra olay örgüsü de çok az olduğu için kitap ilerlemiyor . Konu olarak yazar İstanbul’daki anılarını öyküleştirmiş diyebiliriz . Ben sevemedim ama bu türü sevenler tabi ki okuyabilir ..
Edebiyat
Mesut İnsanlar FotoğrafhanesiZiya Osman Saba · Can Yayınları · 2018767 okunma
·
429 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.