Maalesef bitirmek için okuduğum bir kitap oldu . Sebebiyse tür olarak durum hikayesi olması . Betimlemeler ilk başta güzel gelse de bir yerden sonra olay örgüsü de çok az olduğu için kitap ilerlemiyor . Konu olarak yazar İstanbul’daki anılarını öyküleştirmiş diyebiliriz . Ben sevemedim ama bu türü sevenler tabi ki okuyabilir ..