Beklediğimden daha harika bir romandı. Sonunu bildiğim halde beni çok etkiledi. Daha önce okuduğum kirke kitabınada ayrıca bayılmıştım. Yazarın harika benzetmeleri ve tabiki çevirmenin yeteneği ile son zamanlarda okuduğum ve zevk aldığım sayılı eserlerdendi. Ayrıca bir çok mitoloji romanının yanı sıra konu aldığı olaylar ve karakterlerde çok hoşuma gitti. Herkesin okumasını öneririm