Puan vermedi·430 syf.····Okunma: 20 Ekim 2022 14:19 Şu ana kadar okuduğum en hüzünlü ve keşke daha önce okusam dediğim kitap. Kadınların sadece kadın olmasından dolayı çektiği acılar ve yaşadıkları çok üzücü ve hala günümüzde de bu tür olayların olduğunu bilmek daha da kötü. Meryem’in ve Leyla’nın yaşam hikayesi insanı gerçekten derinden etkiliyor.