·328 syf.····Okunma: 22 Ekim 2022 18:32 Çocukken hepimiz birçok kitap okumuşuzdur. Kimi aklımızda kalır kimi kalmaz. Benim aklımda kalan adını bir türlü unutamadığım ve daha 3. sınıfa giden küçük bir kız çocuğuyken okuyup da ağladığım ilk kitap olur kendisi. Bugün tam 20 yıl sonra tekrar okudum. Kitabı haliyle unutmuştum. Tek hatırladığım Enrico adlı bir çocuğun olduğu ve o da benim gibi 3'ten 4'e geçerken babasının işi sebebiyle arkadaşlarına veda edecek olmasıydı. En çok da bu yüzden ağlamış olabilirim. Hani kitaplar bizim arkadaşımız olur ya. Hakikaten de bu kitap, kahramanı meğerse benim arkadaşımmış. Ve biz 20 yıl sonra tekrar buluştuk. İkimiz de şuan üçüncü sınıfta olmayabiliriz ama hissettiğimiz duygular, gözyaşları tam da 3.sınıfa giden o zamanki Ezgi ve Enrico gibi. Seni çok seviyorum, Enrico'm. Meğerse ben seni ve 3.sınıftaki Ezgi'yi özlemişim.