Elimdeki baskısı 1996 yılına ait sayfaları birbirinden ayrılmış bir biçimde uzun süredir okunmayı bekleyen bu kitabın sahibi bugün hayatta olmayan bir kızcağız...Kitabı okurken insan şunu düşünüyor. Bu kitap 1996 yılında basıldı ve ben o zaman sadece 3 yaşındaydım. Kim bilir bunca yıl bu kitap kimlerin eline geçti? Kimler benimle aynı satırları okudu ? Kitabında konusu benim düşündüğüm konulardan çok uzak değildi. Kitap bir anneannenin torununa yazdığı mektupları teşkil ediyor. Kitapta bu yaşlı teyzenin geçmişten çıkardığı dersler ve torunu ile olan ilişkisi oldukça akıcı bir şekilde aktarılmış. Bu kitabı beğenenlerin "İnsancıklar" romanına da göz atmasını salık veririm. Yüreğinin Götürdüğü Yere Git