Geç de olsa sonunda okuma fırsatı buldum ama iyi ki bulmuşum. Son zamanlarda okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Gerek akıcılığı gerek sürükleyiciliği .. Okudukça içine çeken çok güzel bir kitap. Yaş fark etmeksizin herkesin okuması gereken bir başyapıt. Kitabı okurken hem kendinize dersler çıkaracaksınız hem de bir yandan kitabın büyüsüne kapılacaksınız.