Puan vermedi·180 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ekim 2022 08:23 40 yıl önce yazılmış bir kitabın anlattığı olayları ve duyguları zaman zaman yaşamış olmak, ama yeni yeni farkında olmak tuhaf. Yeni farkında olmak mı daha tuhaf yoksa 40 yıldır değişmeyen nedenler ve sonuçların mevcut olması mı tuhaf, karar veremiyorum.
Keşke tüm cümlelerin altını çizebilseydim, eminim çizerdim. Her aydınlanmadan sonra bir "oh be" demekten kendimi alamadım.
Okuyan herkesin en az bir bölümde kendinden bir şeyler bulabileceği, Türkiye'deki herkesin mutlaka okuması gereken bir kitap.