·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ekim 2022 13:18 Bu kitap içinde yer alan 3 hikayesiyle Zweig'ın en sevdiğim kitabı oldu. Özellikle son hikayesi ve en uzun olan hikayesindeki karakter, karakterin gelişimi, yaşadıkları oldukça ilham verici ve etkileyiciydi. Günahsızlaşmanın ancak iradesizlikle olduğu sonucuna varan bir hikaye idi.