Kitabı bitirdiğim için oluşan hüzün yerini derin bir "oh bee" ye bıraktı. Her anından keyif aldığım ve karakterin isminden dolayı kendimle bütünleştirerek okuduğum en iyi romanlardan biriydi. Teşekkür ederim Ahmet Ümit. Başka hayatların mümkün olabildiğine inandırdığın için Ahmet ÜmitKayıp Tanrılar Ülkesi