Çocuk kitabı görünse de, değil. Muhtemelen Küçük Prens'ten yola çıkarak, satılsın diye böyle bir kapakla bastılar ama ne karakterler çocuk ne de düşünceler bir çocuğun anlayabileceği türden. Kitabın bu kadar az okunma sebebinin de yayınevinin beceriksizliğine veriyorum. Yazar düşüncelerini okura olay içerisinde sunsa da, son 50 sayfa olaydan uzak neredeyse sadece monologtu.
Sayfa 160'dan sonraki alıntılarıma imzamı bırakıyorum. Bitirip rahatladığıma göre ben yatıyorum, oşçakalın