·112 syf.····Okunma: 01 Kasım 2022 21:24 Herkese selam.
Aslında yine biyografisinden yola çıkarak yazdığı bir eser olmuş Ev Sahibesi. Kısa bi öykü. Karakterlerin arasında anlayamadığım, garip diyaloglar geçiyor. Bi çok yer flu. Pek de amacı olmayan, kısa sürede çiziktirilmiş belki de Dosto'nun acil bi para ihtiyacını karşılama içgüdüsüyle yazdığı bir eser olmuş. Yine de yer yer Dosto'nun alışılagelmiş kokusunu alabiliyoruz. Okusanız zararı olmaz. Okumasanız daha iyi. :)
Sevgiyle ve kitapla kalın.