Bazı kitaplar için geç kaldığımı düşünüyorum. Yani daha önceden okumuş olsam daha çok beğenecekmişim gibi geliyor. Bu kitap için de böyle düşündüm. Fena değildi ama şu beyaz adamın doğal olarak herkesin efendisi olma durumu beni gıcık etti. Kitap 2 kitaptan oluşmuş ama 2. kitabı okumak için içimde bir istek belirmedi ben de okumadım.