·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Kasım 2022 10:37 Maksim Gorki, en sefil çocukluk yıllarını ustaca kağıda aktarmayı başarmış.
Ağır ve zor bir çocukluk geçirmiş, üzüntü ve acı çekmiş çocuk yaşında ve ilk yıllarında bu acı tecrübeleri ve bazı sevinç anlarını yoğun bir şekilde yaşamıştır.
Neyse ki, kitabın ayrıca - güzel bir şekilde tanımlanmış - parlak noktaları da var.
Hikaye, anlaşılmaz vahşetlerin anlatıldığı eski Rus halk masallarını andırıyor, ancak aynı zamanda yazar, hassasiyet ve bilgeliğin hareketli örneklerini gösteriyor. Rus halkının hayatını tüm yönleriyle anlatılıyor ve tüm çelişkiler trajikomik bir hikayeyle sonuçlanıyor.
Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum.