Çok uzun zamandır gördüğüm ama bir türlü alıp da okuyamadığım bir kitaptı benim için. Keşke dedim, keşke bundan bir 2 sene önce falan okusaymışım bu kitabı. Ben üslup olarak daha sade ama içerik olarak daha farklı bir roman düşünüyordum. Okurken bir tık hayal kırıklığına uğradım bu konuda. Ama bu yazarın kaleminin başarısız olduğundan değil tamamen benim yüksek beklentim sonucundan dolayı doğan bir şeydi. 2 sene önce wattpadde okuduğum kitapların neredeyse aynısı. Olaylar, karakterler, aktarılan hisler... Tek fark yalnızca ana karakterimizin ve birkaç yan karakterimizin dini hassasiyetleri oluşu ve bunların kitap boyunca gün yüzünde tutulmuş olmasıydı. Bunun haricinde televizyonda yayınlandığı zaman başından kalkamadığınız Türk dizisi gibi olay örgüsü o kadar seri ilerliyor ki kitabı sürekli okumak istiyorsunuz. Bu da tamamen yazarımızın kalemi ve olayların akış yönü ile ilgili bir durumdu. Kalın ve yoğun bir olay örgüsüne sahip olmasına rağmen çerezlik bir kitaptı diyebilirim. Hemen okudum bitti de denilebilir. Dini hassasiyetleri olan masum kız ile kalbini intikam hırsı bürümüş esas oğlan kurgusu arayanlar için muhteşem bir kitap. Son olarak da "Bu ikilinin yolları kesiştiği vakit işler nasıl yürürdü?" sorusunun cevabını rahatlıkla alabileceğiniz bir kitaptı diyebilirim.
Selametle...