Kitap, annesiz büyüyen, sürekli seyahat eden ve küçük mahallelerin problemleriyle büyüyen bir bireyin ergen ve yetişkin psikolojisini dönemsel özellikleriyle birlikte eleştirir gibi ele alıp anlatmış bizlere. Bu yönüyle severek okudum ve nerdeyse hiç sıkılmadan. Akıcı ilerleyen bir kitap.