Kanser, MS, ALS, İBS gibi birçok hastalığın oluşmasında psikolojik nedenlerin önemli bir rolü olduğunu anlatan bir kitap. Duygular-hormonlar-bağışıklık sistemi-sinir sistemi ilişkisinden bahsediyor. Birçok hastalığın kökeninin aslında bilinçaltındaki inançların tetiklediği aşırı stres yükü olduğunu söylüyor. İnsanların yaşam hikayelerinin, geçmişte yaşadıkları stresin hastalıklarla ilgili tıbbi yaklaşımın dışında bırakılması ve hastalığın hastanın yaşadıklarından ve psikolojisinden bağımsızmış gibi değerlendirilmeye çalışılmasını biraz eleştiriyor. Bu konulara ilgili olanların sevebileceği bir kitap.