Çok eğlendim.
9/10
·350 syf.··
2022 9. kitabı
Kitap evet çok eğlenceliydi.. Sıkılıp bıraktığım 2 kitaptan sonra keyifle kahkaha atarak okudum.. Kalemine sağlık Kübra Nur.. Saçma sapan devam eden kelimeler yoktu.Betimlemeler güzeldi.. Aktı gitti. Ve evet fazlaca iç ses vardı ama okunmayacak tarzda değildi (bu gözler ne iç sesler okudu ki okumaya dayanamadı :)) ben sevdim sıcak samimi bir aşk hikayesi.. Arada es verilecek nefes alınacak kitaplardan..
Edebiyat
Son ÇaremKübra Nur · Agapi Yayınları · 2015256 okunma
·
68 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.