Çok dinlendirici bir eser diyebilirim.Ruhunuzu yormayan boşlukların çok olduğu (boşluk derken neyi kastetdigimi bende bilmiyorum) bir hikaye.Evet hikayede bir kaç olay var ama daha çok duyguların anlatımından oluşan , herşeye anlam yükleyen mesela güneşin doğarken kale duvarina yansımasıyla hissedilen duyguyu anlatan hayal gücünüze hitab eden bir eser. Durağan olmasına rağmen akıcı diliyle sıkmıyor.Anafikri; "zamanın kıymeti" gençken hep daha erken deriz erteleriz, orta yaşlarda hala vakit var deriz erteleriz ve bir de bakmisiz ki artık bitmiştir. Farkında olmadan doyurucu anlamlı bir hayat yaşamadan zaman tükenmiştir....Mesela benim için "bitti"....Tavsiye ederim.Keyifli okumalar.....