Neyi mi istiyorum ? Güneşin batışını, ayın doğuşunu seyretmeyi, Nilin yanında tanla aydınlanabilmeyi, Bir nefes ki, taa ciğerime çekebilmeyi, O nefesi Allah diyerek verebilmeyi... "Bir salıncakta sallanmayı diliyorum." #şiiremeftun
Şiir
··
173 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Erdem Bayazıt'ın ; 'Gece inmiş şehre sadece şiir merhem olur gönlümün karasına şimdi.' dediği yerdeyiz..
Şiiremeftun
Gönderi Sahibi
Tam olarak bu cümle✨