Şiiremeftun
@Selenofilbiri
Takip Et
Neyi mi dert ediyorum? Öyle çok matah şeyler değil, Gözyaşımı silmek ağır geliyor, Bir kitap var, kendime almak olmuyor, Bir dua var dere yokken edilmiyor, "Bir salıncakta sallanmayı diliyorum." #şiiremeftun
Şiir
15 beğeni
·
1 paylaşım
·
83 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Şiiremeftun
Gönderi Sahibi
Tamamı
antoloji.com/salincak-62-siiri