Neyi mi yazıyorum? Tüm anlatamadıklarımı, Haykırışlarımın içimdeki yankılarını, Gözyaşımın camdan kalbimdeki buğularını, Ufak tefek heyecanlarımı, Ve bir salıncakta sallanmayı... #şiiremeftun
Şiir
··
118 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.