Şiiremeftun
@Selenofilbiri
Takip Et
Neyi mi yazıyorum? Tüm anlatamadıklarımı, Haykırışlarımın içimdeki yankılarını, Gözyaşımın camdan kalbimdeki buğularını, Ufak tefek heyecanlarımı, Ve bir salıncakta sallanmayı... #şiiremeftun
Şiir
19 beğeni
·
1 paylaşım
·
118 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Şiiremeftun
Gönderi Sahibi
Tamamı
antoloji.com/salincak-62-siiri