Çok güzel yazıyor olabilirsiniz.. Ancak "ölüm"ü asla anlatamazsınız.. O, geride kalan yakınlarının gerçeğidir..
Hayat ve İnsan
·1 alıntı·
87 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.