9/10
·188 syf.··
Beğendi
·
2022 102. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 09 Kasım 2022 00:00
Shakespeare'den okuduğum ilk kitap. Biraz geç oldu ama olsun. Hamlet hakkında olumsuz düşüncem şu kitabın 3 kısmı hariç diğer kısımlarında hiç olay yok. Sadece düz edebiyat okuyoruz. O açıdan beni biraz sıkan bir kitap oldu. Onun haricinde Hamlet (Shakespeare'in de oğlunun adı imiş) gerçekten edebiyat olarak dil olarak gerçekten hayran olduğum ve bana tiyatroyu sevdiren eserlerden biri oldu. Kral ölür ve hayalet olarak etrafta gezinmeye başlar ve kendini şu anki kral yani kardeşinin öldürdüğünü söyler. Hamlet'de bu işin arkasına düşer ve güzel bir kitap ortaya çıkar. Okuması zevki ve eğlenceli bir kitap. Edebiyat deyince Shakespeare'in tiyatrolarından bahsetmezsek ortada büyük bir boşluk kalmış olur. O yüzden alın ve okuyun. 9/10
Edebiyat
HamletWilliam Shakespeare · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202358,5bin okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.