·95 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Kasım 2022 20:47 Kitap nefisti. Yani yazarın kullandığı teknikler, kullandığı dil beni hayran bıraktı. Behçet Necatigil çevirmiş onun da etkisi vardır muhtemelen. Tekdüzelikten çıkmış bir eser. Her cümlesine hâkim olmaya çalıştım ama hacmi küçük olmasına rağmen başaramadığımı hissediyorum. :/ Cümlelerinin lezzetini, edebi zevki benim gibi olanlar anlar ancak. :) Arada küçük tekrarlar var ve bu o kadar harika bir özellik katmış ki anlatıma... Yalnız çok melankolik çok dipte bir karakter var o yüzden okurken biraz o ruh haline kapılmamanızı öneririm. :)Bir de pek çok güzel şeyin yanında bir şey daha öğrendim; yılın son çarşambası dilek dilerlermiş, sadaka verirlermiş.Ben de bu yılın son çarşambasına büyük bir dilek sakladım. :)) Bakalım. :)