·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Kasım 2022 21:24 Merhabalar,
Kitabı bugün akşam bitirdim (16 Kasım 2022).
Uzun zaman sonra ilk defa polisiye okudum. Hem merak ettiğim de bir yazardı. Güzel ve merak uyandırıcı olmakla beraber ipuçları çok dağınık ilerliyor diye düşünüyorum. Hangi bilgiyi kim biliyor, kime söyledi, kimden gizledi diye bir süre sonra takip etmek çok zorlaşıyor. Ama yine de tadı damağımda kaldı. Sonuna kadar gizemini korudu ve hem akıcı hem sürükleyici idi. Muhtemelen bir süre sonra yine hem dinlenmelik hem vakit geçirmelik olarak Agatha Christie'den okurum.
Bundan sonra (buraya yazayım da unutmayayım) On Küçük Zenci kitabını okumayı düşünüyorum. :)
Kitabı herkese tavsiye edebilirim. Büyüğe küçüğe herkese... :)