Kitap mükemmel. Tabi bu türü sevenler için. Tek oturuşta bitirdim.
Yazarın diğer kitaplarını da okudum ve bence yazarın en iyi 2.kitabı (1.si "Ve Perde İndi") . Kitabın içinde kayboluyorsunuz, diğerinde katil hakkında az da olsa fikriniz oluyordu ama bu kitap öyle değil. Bence bu kitabı herkes okumalı.
#k:353486