·176 syf.····Okunma: 20 Kasım 2022 00:00 Uzun zaman önce okumaya başladığım ama yarıda bıraktığım bir kitaptı. Yakın zaman önce girdiğim bir denemenin paragrafında bu kitabın konusundan bahsediyordu. Ben bu kitabı neden bıraktım acaba güzel bir kitaba benziyor diye düşündüm o an. Daha sonra kitabı tekrar baştan okudum. Gerçekten çok güzel bir kitap. Önceden neden yarıda bıraktığımı anlayamadım. Belki o an bulunduğum yaş grubuna göre bir kitap değildi bilemiyorum. Ama şuan kesinlikle kitaba bayıldım. Normalde bir kitaba 10 puan vericeğimde düşünürüm ama bu kitaba düşünmeden 10 puan verdim. Kitap hayatın içinden olan konulara o kadara güzel değiniyor ki. Herkese okuması için önerebileceğim bir kitap.