Beni Hatırla
10/10
·204 syf.··
Beğendi
·
2022 82. kitabı
Öncelikle "toplumda" ya da "okurlar arasında" süregelen yanlış bir algı olduğunu düşünüyorum, yazarın ilk kitabının acemilik mahsulü olabileceği yönünde. Yani bir sporcunun antrenman yaptıkça güçleneceği gibi yazarında kitap çıkardıkça daha iyi olacağını düşünenlere tokat gibi bir kitap olmuş "Beni Hatırla" Üstelik Kemal ile Leyla'nın hikâyesini 12 Eylül gibi zor bir dönemi içine katarak anlatmak bir Başar Yılmaz cesareti olsa gerek. Bazen bir yazarın tertemiz üslubu zengin anlatımına karşın zayıf kurgusunu (ki bu yeğdir tersine kıyasla) bazense iyi bir kurgunun zayıf kalemlerde heba olduğunu görürüz. Başar Yılmaz hem kurgu hem anlatım gücü bakımından okurunu tatmin ediyor ve bunu büyük bir tabiilikle yapmayı başarıyor. Bu seviyede kitapları, filmleri, hikâyeleri bitirdiğinizde bir süre karakterler ve yaşadıkları döner zihninizde. Sözgelimi ben halâ Sadık'a öfkelenmekte, Faik'i anlamaya çalışmakta (kolay değil yeni ve tecrübesiz bir ortakla başbaşa bırakılmak) ve Kemal'e (iyileşmeye başladığını düşünerek) sevinmekteyim. İyi ki yazmışsın Başar Yılmaz...
Edebiyat
Beni HatırlaBaşar Yılmaz · Luna Yayınları · 202147 okunma
·
76 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.