İki dakika boş kalınca kafam.
Geçmişte kalmış sevimsiz olayları anımsatmanın ne gereği var bilmiyorum..
Edebiyat
··1 alıntı·
2 +1'leme
·
17,4bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Geçmişle aramız hiç iyi değil.