Eda

@_edi
Çalışmadan önce zevkle kitap okurdum şimdi gerçekten okuyamıyorum. Tam da bu sebepten dolayı okuma hedefime ulaşamadım :((
Düşünce
·1 alıntı·
174 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Önemli olan bir hedefinin olması :)
Eda
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim.😇