·112 syf.····Okunma: 24 Kasım 2022 23:12 İlk defa bir kitabı okurken yüreğim çatlayacak gibi hissettim. O kadar tekdüze anlatım vardı ki , hiç bitmeyecek sandım. Olayı yüz defa anlatmış hepsi de kopuk kopuk. Kitabın sonu başında mevcut , başında ise tanınmayan ve isimleri birbirine benzeyen yabancılar. Bu kitabı övenler olmuş , değer mi "asla". Ayrıca kitapta "Türkler" deyip yermesi de ayrı bir mevzu. Madem kitap yazıyorsun, bunu diğer ırkların okuyacağını da bil de halk üslubu ile yazma derim yazara. Kısacası "berbat"