·264 syf.····Okunma: 24 Kasım 2022 09:31 Çok beğenebildiğim bir kitap olmadığını söylemem gerek. Öncelikle yazım diline başlarda alışamadım. Kimin konuşan kişi olduğunu algılamakta zorlandım ama zamanla alıştım. Bitiş olarak da çok uçta kalmış gibi geldi. Tamamlanan bir kitap gibi gelmedi çok açık uçlu bitti. Her an her şey olabilir. Karakter gelişimleri tam olarak oturmamıştı. Bu yüzden çok beğenemedim.