Uykunuzu alıp öyle okuyun.😅
Akşam haberlerini açın.
Dolar ve Euro’ya bakın.
Geleceği düşünün.
Kitap fiyatlarına gelecek zamları düşünün.
Türk kahvesinin paketi 40 lira olmuş, içmenize gerek yok.
Yatakta kitap okursanız uyursunuz.
Oturup okuyun mutlaka.
Gece kitap okuyorsanız şayet akıcı nefes kesici kitap seçmelisiniz.
Kitapla beraber çay, atıştırmalık da alın yanınıza zinde tutuyor.
Ve eğer bir kitap sizi uyutuyorsa o kitabı uykunuzu almadan okumayın derim.
Sevdiğin,ilgi duyduğun kitaplarla başla. Sonra ilgini çekmeyen,ama yararlı(bilgi veren,tarih içeren,felsefik vs)kitaplar serpiştir arada bi. Arada bi kahve-çay, bitter çikolata vs guzel gider.