Puan vermedi·114 syf.··Beğendi
· Didem Madak... Ruhu defolu bir kelebek, bir şair bir kadın. Didem Madak kimliği; kapalı,acılı ve yarım. Yarım çünkü her satırına sancıyan bir yanını bırakmış ve öylece yazmış bir şair, bir kadın. Didem Madak üslubu; açık seçik vermez okura duyguyu. Ama ortak acılarda okuruyla buluşup bütünleşmeyi pek iyi bilir. Didem Madak şiirleri gizil bir hüzün bırakırken hatırımda kendimi hatırlatır en çokta.
Velhasıl Pulbiber Mahallesi'ni tanıyın çünkü;
Acı yok o mahallede hiç olmadı, yalnız şarkılara fazla pulbiber atıyorlar. O kadarı da olsun değil mi?