Bu seriyi okumakta neden bu kadar geç kaldım?
Bu şahane bir kitap.
Belki filmini izlemişsinizdir. Ölümcül Makinelerdi filmin adı. Fakat film kitabın yanında çok yetersiz.
Ben ilk önce filmi izlemiştim ve waoowww ne şahane bir film derken kendimi kitabını okurken buldum. Kitap inanılmaz. Orijinal isme bağlı kalınmaması üzücü tabiki. Bu kitap isminin hakkını tam anlamı ile veriyor.
Kitapta iki şahane karakter var. İlki baş kahramanımız Hester. Ben her kadının Hester'da kendinden bir şeyler görebileceğine inanıyorum. Diğer karakterimiz ise Tom. İyi niyetli, sadık, tertemiz bir kalbe ve iyi bir ahlaka sahip Tom. Tom Londra'da yürüyen kentinde Tarihçiler Loncası çırağı ve baştarihçinin kızına aşık. Hester ise annesini öldürdüğü için baştarihçiye suikast düzenleyecek. Kaldı ki Hester baştarihçinin kızıymış maalesef... Ooops spoiler :)))
Bu suikast esnasında Tom ve Hester bir araya gelmek durumunda kalıyorlar ve gerisi bir hayatta kalma mücadelesi.
Mutlaka okuyun. Keyifli okumalar :)