Gerçekten nasıl anlatırım bilmem ama. 1 gün içinde bitirdim. Harikaydı. Herkesin okuması gereken bir kitap. Yazarın dili zaten çok güzel. Kitap kendiliğinden akıp gidiyor. İnsan anlamıyor nasıl okuduğunu. Şimdi diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum.