Açıkçası kitabı ilk elime aldığımda bu kadarını beklemiyordum. Bir kurt, bir hayvanın bakış açısından bu kadar anlam çıkartılacak bir şaheser yazılması gerçekten de çok özel bir şey bence. İçinde birbirine bağlı ama o kadar farklı hikayelerin uyarlanması, anlatımı, yazım dili, sadeliği tek kelimeyle muhteşemdi. İnsanın gerçekten başucu kitabı olacak bir şaheser.