·167 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Aralık 2022 10:39 Ankara, Mon Amour! Şükran Yiğit'in Burası Radyo Şarampol den sonra okuduğum ikinci kitabı.
Hayatımın ilk on sekiz yılı Ankara'da geçtiğinden, kitapta kendi ilk gençlik yıllarımı hatırlayıp seveceğimi tahmin etmeme ve beklentiyle başlamama rağmen beklentimi fazlasıyla karşıladı. Kitaba başlamamla bitirmem bir oldu, bunun sebebinin de kitaptaki karakterlerden kopmak istememem olduğunu düşünüyorum. Suna, Emel, Günay, Ömer, Kübra Hanım, Işık, Madam Litvak...
Her bir karakter içime, yüreğimin derinliklerine dokundu. Kah ağladım, kah güldüm, kah anılara daldım onlarla.
Özellikle bir oturuşta bitirmek istemeseniz bile merak ettiğinizden bir kaç günde bitecek, okuma şevkinizin yükseleceği bir kitap okumak isteyen herkese tavsiye ederim.