Görünmez Adam... Bilimkurgu türünün yaratıcılarından H.G Wells romanı.
Kendi adıma konuşmam gerekirse kitapta yıllardır özlediğim tadı buldum diyebilirim Çünkü okuması kolay bir kitaptı. Bunun yanı sıra çocuk kitabı okuyormuş gibi hissettim. Belki de özlediğim taraf buydu bilemiyorum.
Görünmez olmamız mümkün olsaydı hayatımıza nasıl devam ederdik sorusuyla beni çeken bir kitaptı. Kitaba devam ettikçe görünmezliği mümkün kılmış bir adamın toplumdan nasıl dışlandığını, görünmezliğin mümkün olduğu bir denklemde hayatımızın nasıl değişebileceğini okudum. Özellikle kitabın sonlarına doğru bu toplumsal tarafa daha çok yer vermişti yazar. Herbert Geoerge'ın bir sosyalist olduğunu göz önüne alırsak bu pek de şaşırtıcı değil elbette. Zaten bu kitabı okuyanların çoğunun H.G Wells romanı olduğu için şans verdiğini düşünüyorum. Kurgu bakımından dudak uçuklatan bir yanı olduğunu söyleyemeyiz ama çok vakit almayan bir bilimkurgu romanı arıyorsanız bu kitabı direkt elinize alıp bitirebilirsiniz. Eğer görünmez adamla bağ kurarsanız merakla okumaya devam ediyorsunuz en azından benim için öyle olmuştu :)
Zaman makinesinden sonra sevdiğim bir H.G Wells romanı oldu kısacası
Herkese keyifli okumalar diliyorum