İnsan başıboş değil... Bu dünya da, bu kâinat da başıboş değil... Her şeyde ince bir hikmet var. İnsanın dünyada bulunma gayesi de çok önemli bir amaç içindir. Anladım ki, insanların en büyük eksiği, kendini tanıyamaması, niçin var olduğunu bilmemesi, ne gibi sorumluluklar taşıdığını fark edememeleridir.