Benim için yeri apayrı olan, her okuduğumda ayrı lezzet aldığım kitaptır. Ne kadar çocuk kitabı olarak görülse de aslında yetişkinlere harika mesajları olan, onlara hitap edilen bir başucu kitabıdır.
Evcilleştirdiğimiz her şeyden biz sorumluyuz. Sıradan bir yıldızın uğrunda zaman harcarsak, ona artık sıradan bir yıldızdır diyemeyiz.
Koyunun bir çiçeği yemesinin kimimiz için bir anlamı yokken, kimimizin de dünyasını değiştirebilir.