8/10
·331 syf.··
Beğendi
·
2022 2. kitabı
Öncelikle kitabı çok beğendim,herkese tavsiye etmeli miyim bilemedim. Ama o kadar herkesi anlatan bir kitap ki.. en en beğendiğim kısmı karakterlerin hepsinin aynı düzlükte olması... İçimden hep isimsizler demek geldi onlara, çünkü gerçekten de isimsizlerdi.
Edebiyat
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.