Puan vermedi·368 syf.··
2022 10. kitabı
Kitabın konusunu diğer incelemeleri okuyarak öğrenebilirsiniz ben direkt eleştirisine geçeceğim için spoiler olabilir. Öncelikle akıcı bir kitaptı. Okuması keyif veren, bazı yerlerde duygulandıran çerezlik bir kitaptı. Gökçe'nin ölümü üzerinden ilerlerken konu sonlara doğru dağıldı, arkadaşlık ilişkileri ve ihanet temalı bir kitaba dönüştü. Katilin kim olduğunu öğrendikten sonra kitabı tekrardan karıştırdım ve katilin iç sesini yazarın tam olarak vermediğini fark ettim. Oysaki ben bunun önemsiz bir karakter olmasından kaynaklandığını düşünmüştüm. Neyse hikayenin içine biraz daha dram eklenebilirdi mesela Gökçe öldü ama nasıl? Direndi mi, Semih'i görünce nasıl tepki verdi vs. Bunlar detaylandırılabilirdi çünkü kitabın başından beri cinayetin nasıl işlendiğini merak ediyoruz ama kitapta buna yer verilmemiş. Büyük bir eksiklikti. Karakterleri eleştirecek olursam Hakan tam bir şerefsizdi. Keşke gerizekalı Semih, Gökçe yerine onu öldürseydi. Yankı sağ gösterip sol vurmayı seven bir karakterdi. Burcu ise (devamı yorumlarda)
Edebiyat & Roman
Ölüler KonuşamazDilara Keskin · Ephesus Yayınları · 20228,1bin okunma
·
63 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
MANLALOLA
Gönderi Sahibi
Burcu ise aşağılık bir karakterdi. Arkadaşlarının yüzüne katilin kim olduğunu bilmesine rağmen pişkin pişkin baktı. Utanmaz. Mutlu olmaması gereken biriydi. Kesinlikle mutluluğu hak etmiyor tıpkı Hakan gibi. Hatta yanında Hakan bile masum kalır. Bir de kimse beni niye sevmiyor diye zırlıyor. Seni kim sevsin şeytan yavrusu. Bay R. karakteri neden vardı, ,amacı neydi hiçbir şekilde anlamadım zaten. O karakter çok yüzeysel kaldı. Mesela Semih'in annesi nasıl öğrendi katili? Burcu'nun sırf ölmekten korktuğu için yıllarca katili saklaması saçma geldi açıkçası. Sorgu odasında nasıl gelsin seni öldürsün?