"Engelleyebilecekken hiçbir şey yapmamak onun olmasını kendiliğinden engellemez."
İkizler öldürmek istemiyordu, Santiago da ölmek istemiyordu ama hepsi bu durumdan kurtulabilecekken insanların tepkisizliğinin kurbanı oldular.
Gerçek mi? Bilmiyoruz. O kasabadaki gerçekleri bilen 2 kişi hariç kimse bilmiyor ki artık bilen kişi sayısı bire düştü.